Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Nyári esküvő

2009.02.24. 06:33

Hajnalodik. A kertben a kékesen fénylő hópárnára újabb hópelyhek telepednek. Az imbolygó hóesésben alig látszik a fák sziluettje a halványan derengő kékes fényben. A fenyőfák ágai a földig érnek, vastag porcukor takaró alatt duzzognak a tobozok a fák ágain.

Az íróasztalomat már rég szembe fordítottam az óriási panoráma ablakkal, ahonnan kedves kertem változásait, szép napjait láthatom.

A világon a legcsodásabb dolgok egyike ilyen hajnalon gondolkodni egy nyári esküvőn, ahol majd a vigadalom éjszakáján tücskök zenélnek az angolparkban. A szomszéd dombon délelőtt még aratógépek dolgoznak majd, és a levágott rozskalászok tollai szállnak a levegőben. Szinte érzem az illatát. Soha sem feledhető gyermekkori emlékek bevésődött képei és illatai jutnak az eszembe. Nem is én lennék, ha kifelejteném az esküvőre szánt virágok közül azt a kis kék virágot, ami összefonja az egész rozsföldet egyetlen megmozdítható karamell és kék színű paplanná. Hogy is hívják? Elfelejtettem. Hát igen. Régen volt.

Az esküvő napján gyorsnak kell lennem, hogy még tudjak szedni egy ölnyi ilyen kék virágot a kombájnok megérkezése előtt. Már látom is magam, ahogyan derékig gázolok a meleg nyári reggelen a hajladozó kalásztengerben, és bogozom ki egyenként a kacskaringós, hosszú virágszálakat. Megéri dolgozni vele. Csodaszép lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: készülődés

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr691012160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása