Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Hogyan lehetsz esküvőszervező?

2009.09.11. 16:00

Nagyon sok levelet kapok mostanában azoktól, akik láttak a Tv-ben, vagy voltak egy-egy esküvőmön, hogy hogyan lehetne ezt megtanulni? Mi kell ahhoz, hogy valaki esküvőszervező lehessen?

 

Nem egyszerű kérdés ez. 

A legjobb tanítómester itt az élet. Ha megszervezed a saját esküvődet, az már hoz valamennyi tapasztalatot, de korántsem eleget. Néhány esküvőszervező iroda tart ugyan gyorstalpaló tanfolyamokat, de szerintem ez sem elegendő ahhoz, hogy igazán esküvőszervezőnek mondhasd magad. Még én is félve jelentem ki magamról, mert még olyan sok tanulni való van ebben a szakmában….


A legjobb természetesen, ha valamelyik szálloda, vagy catering cég esküvőszervezője lehetsz. Itt sokat lehet tanulni, minden esküvő más, sok problémát kell megoldani.
Vagy ha találsz egy olyan esküvőszervező irodát, akik felvesznek gyakornoknak. Itt tudod igazán megtanulni, hogy milyen időbeosztással kell dolgozni a különböző esetekben, biztosan fogsz találkozni az összes kritikus ponttal, ami az esküvőszervező életét megnehezíti, és találkozol majd a különböző személyiségjegyű megrendelőkkel is.
Ha van benned elég szenvedély, és elhivatottság ebben a munkában, akkor biztos vagyok benne, hogy sikered lesz. Álmodni kell jó nagyokat. Én ezt teszem.
Azért nem árt, ha általánosan tájékozott vagy az üzleti életben, és képes vagy átlátni és menedzselni a saját üzletedet. A jó üzleti érzék, és a talpraesettség pedig alapfeltétel, mint ahogyan a jó emberismeret, és kommunikációs készség is. Sokszor néhány másodperc alatt kell dönteni fontos dolgokról, elsimítani konfliktusokat. Minden esküvőn van egy kicsit idegesebb vendég, akinek aznap nincs jó napja. Tudni kell kezelni a nehéz helyzeteket, és türelemmel, kedvességgel jobbá varázsolni azt a fránya rossz napot.
 
Amikor több esküvő adatait kell észben tartanom, akkor én is érzem, hogy az esküvőszervező élete nagyon nem egyszerű. Ráadásul, mivel ez egy személyre szabott szolgáltatást, ezért nem is illik hibázni. Az esküvő lelke az esküvőszervező. A mi kezünkben fut össze minden szál, tőlünk függ adott esetben akár, hogy milyen hangulat lesz azon az esküvőn, és hogy milyen emlékekkel térnek haza a vendégek.. A mi ötleteink segítik az esküvői párt, hogy eldöntsék, merre haladhatunk tovább az esküvőszervezésben.
 
Én egy kicsit másképp állok az esküvőszervezéshez, és az esküvő dekorációjához. Gyűlölöm a gagyi dolgokat, a gagyi megoldásokat, ezért általában csak olyan ügyfeleket kapok, akik tudnak velem együtt rezegni. Ezúton is köszönöm nekik, hogy léteznek igényes esküvői párok, azon belül jó szemű és jó ízlésű menyasszonyok, akik nem hagyják, hogy a lelküket felfalja a gagyi dolgok özöne.
 
Sok munka és sok öröm az én jutalmam.
 
Köszönöm szépen mindenkinek a sok érdeklődést, biztatást.
 
Szép Napot kívánok nektek.

 

4 komment

Címkék: esküvőszervező

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr221375361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszkehölgy 2009.09.18. 13:41:24

Nem egyszerű az esküvő szervező élete, de mennyire szép. :)
A barátnőm húga is hasonló babérokra pályázik.

szöszkehölgy 2009.09.18. 13:43:00

Minden nehézség ellenére szép szakma!

Csörnyei Liza · http://www.lizaeskuvo.hu 2009.09.23. 16:41:43

Kedves Szöszkehölgy!

Én imádom. Nekem idén már sajnos nincs több esküvőm, de már olyan hihetetlen mértékben unatkozom....
Most éppen kitakarítom a házat tetőtől pincéig, de az agyam nem tud leállni. Csak pörög, pörög. Hogyan lett volna az az esküvő még szebb, még látványosabb, hogyan kellett volna még jobban megoldani a helyzeteket?
A legjobban a párokat szeretem. Hihetetlen, hogy mennyire benne maradnak az életemben. Közös vacsorák, keresztelők. Talán ez a legszebb az egészben.

Üdvözlettel:

Liza

Jázminvirág 2011.02.24. 20:33:58

Gyönyörű szakma szerintem, az egyik legszebb, feltölti az ember kreativitását...
süti beállítások módosítása