Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Szakértői felkérés a Magyar Esküvő Magazintól

2009.11.13. 17:36

Néhány héttel ezelőtt felkérést kaptam a Magyar Esküvő Magazintól, hogy legyek a szakértőjük, amit én tisztelettel el is fogadtam. Azért mert szerintem az egyik legszínvonalasabb szakmagazin jelenleg kis hazánkban. Hasonlóan látunk dolgokat, és egyeztetve a főszerkesztő asszonnyal a januári számban megjelenik majd egy újságcikkem, ahol a minőségi esküvőszervezésről írok. Remélem találtok majd benne egy-két számotokra is használható tanácsot az esküvőtök megszervezéséhez.
Sajnos pontos receptet nem tudok nektek adni, de néhány jó tanácsot igen. Mire érdemes jobban odafigyelni, milyen is egy jó esküvőszervező.

Néhány mondatban írok majd az ingyenes esküvőszervezőkről is, remélem addig, amíg a cikk megjelenik a számuk kicsit kevesebb lesz, és belátják jobb tisztességes munkáért tisztességes juttatást kérni, és nem varázs trükkökkel szerezni a jövedelmüket...

Jelenleg már elindították a www.eskuvo.hu oldalon a szakértői oldalt, ahol várom a kérdéseiteket, ötleteitek.
Egy kicsit izgatott vagyok, kíváncsi vagyok, milyen témájú kérdéseket fogok majd kapni tőletek.
Az eskuvo.hu-n fogtok majd egy hosszabb cikket is olvasni rólam, vagyis egy interjút, hogy hogyan is látom én a világot. Nem csak az esküvő, és esküvőszervezés témakörben, hanem csak úgy hétköznapiasan, kenyérillatosan.

Szeretném, ha az esküvői dekorációról is kérdeznétek, és még sok mindenről, ami kapcsolatos az esküvőszervezéssel.
A dekorációs témát majd még alaposan körbejárjuk. Sok mindenről fog majd még szó esni, írunk majd a Toszkán esküvők varázsáról, hírt adok majd a szervezendő esküvőimről, és megosztom majd veletek a titkos esküvő álmaimat, melyekhez  majd keresek vállalkozó kedvű menyasszonyokat, vőlegényeket.

No és ma kaptam a hírt, hogy egy régi esküvői álmom valóra fog válni. Sajnos nem beszélhetek még róla, mert köt a diszkréció, de ahogy lezajlik az esküvő, felhatalmazást kaptam, hogy megoszthatom veletek a képeket, és a híreket.

Addig is. Ki szeretne egy igazi téli esküvőt? Amolyan régi-módi szánkós, forralt boros, fehér, vagy éppen piros virágosat?
A hóba lerakott viharlámpákkal, és imbolygó gyertyafénnyel a téli éjszakában?

Már érzem is a fenyő illatát, hallom a vendégek topogását, ahogyan a havat lerázzák a lábukról, és már alig várom, hogy a hajnali éjszakában a lámpák fényénél élvezzem a hóesés látványát, ahogyan szép lassan porcukor takaró alá bújik majd minden ház, és fa.

Te, aki éppen ezt olvasod, ugye szeretnél egy ilyen esküvőt? ;)

5 komment

Címkék: média esküvő

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr861522971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aurora88 2009.11.16. 18:52:11

Gratulálok a szakértői felkéréshez :) feltétlenül bekukkantok majd oda is ^^
Téli esküvő:) csak meg kellett említeni és tényleg valóra válhat az álom ...A legjobbakat kívánom erre a hónapra, az életrajzot amennyire időm engedi feltétlenül küldöm emailben. csak éljem túl a vizsgákat ez egy komoly kritérium sajnos.

Tisztelettel Üdvözlettel
Zsófia

Csörnyei Liza · http://www.lizaeskuvo.hu 2009.11.18. 16:51:10

Kedves Zsófia!

Ha illik ilyet kívánni, akkor sok erőt, és kitartást kívánok a főiskolához.
Tudom, hogy nem teljesen megnyugtató, de a való élet sokkal nehezebb lesz ;)

Várom az önéletrajzot.

Baráti üdvözlettel:

Liza

aurora88 2010.01.25. 08:47:22

@Csörnyei Liza:

Kedves Liza!
Köszönöm utólag is a biztatást, úgy látszik volt eredménye :) Immáron sikerült elkészítenem az önéletrajzot és a motivációs levelet is elküldtem emailben , szeretném megköszönni még egyszer egyáltalán a lehetőséget hogy felvehettem önnel a kapcsolatot.

Utólag is boldog sikeres újévet kívánok!

Tisztelettel, üdvözlettel
Zsófia

Csörnyei Liza · http://www.lizaeskuvo.hu 2010.03.21. 17:04:40

@aurora88: Kedves Zsófia!

Köszönöm szépen megkaptam a leveledet. Találkozunk hamarosan személyesen is, amikor a többi esküvőszervezővel ebédelünk.

Üdvözöl:

Liza

aurora88 2010.03.23. 15:13:15

@Csörnyei Liza: Kedves Liza !

Várom a találkozást, nagyon remélem hogy nem jön semmi sem közbe se vizsga se egyéb hivatalos ügy.
Köszönöm szépen, hogy gondolt rám :)

Üdvözlettel Tisztelettel!
Zsófia
süti beállítások módosítása