Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Ideges menyasszony kerestetik

2010.05.14. 20:30

 

Szolgálati közlemény!
 
Ideges menyasszony kerestetik!
 
Kedves Olvasóm!
 
Mint bizonyára már olvastad korábbi bejegyzésemben, időnként előfordulok a TV2 új csatornáján a FEM 3 TV csatornán is, mint esküvőszervező szakértő.
 Ma viszont nem felvételre hívtak, hanem azért hogy az új műsorukban ismét szeretnének beszélgetni az esküvők világáról, de most nem az esküvőszervezési oldaláról fogják megközelíteni, hanem az esküvő előtti lelkiállapotokat szeretnék boncolgatni.
Bizonyára Te is érzed magadban a feszültséget, ahogyan közeledik az esküvőd. Számtalan gondolat kavarog ilyenkor egy női agyban. ( Biztos vagyok benne, hogy egy férfi agyban is, de ennek működését sajnos születésem óta nem tudtam még magabiztosan dekódolni.
 
Szóval szükségük lenne egy olyan kedves menyasszonyra kedden, tehát május 18.-án akivel beszélgetnek egy kicsit az esküvő előtti kis pánikról. Egy pszichológus segítségével próbálják felfejteni a szálakat, hogy mitől is van ez?
Kértek tőlem egy olyan menyasszony telefonszámát, aki egy kicsit ideges az esküvője előtt. Hála az égnek ilyen menyasszonyom nekem nincs, mert ha lenne, akkor én esnék pánikba. Akkor nem jól végezném a munkámat.
Gyorsan körbetelefonáltam a kollegákat, de náluk sem jártam eredménnyel.
 
Szóval ez egy felhívás!
Ha van olyan hölgy köztetek, aki szívesen szerepelne a kamerák előtt, és szívesen beszélne azokról a percekről, amikor elbizonytalanodik, vagy rettenetesen ideges az esküvője lebonyolítását illetően. Ha van ilyen bátor hölgy, akkor várom a jelentkezését. Természetesen nem csak a gondokról lesz szó, hanem az örömökről is. Kérlek, küldj nekem egy levelet, vagy SMS-t. Továbbítom a szerkesztőnek az elérhetőségeidet.
 
Várom a jelentkezést.
 
Persze itt is tudnék ám saját emlékekből meríteni…

Szólj hozzá!

Címkék: tv

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr312003706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása