Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Jótékonysági Adventi Koncert

2010.12.02. 13:31

Kedveseim!

 
Az idén történt velem.
 
A Deák téri Evangélikus templom kapujában álltam. Mellettem egy izgatott menyasszony. Megnyugtattam, eligazítottam a fátylát, és az uszályát a kövezeten, és jeleztem a kántornak, hogy indulhat az orgonamuzsika. Mindig elvarázsol a pillanat, amikor a sok készülődés, és izgalom után a menyasszony a virágokkal feldíszített padsorok között lépdel szerelmese felé.
Az orgonamuzsika abbamaradt, a pap szeretetteljes beszéde után felcsendült egy csodálatos énekhang, majd lúdbőrös lettem a szépségtől, amikor a szép számú kórus is bekapcsolódott. Szabályosan gyökeret vert a lábam, pedig tudtam, hogy sok lenne a teendő még az esküvő alatt is, de mozdulni nem tudtam a gyönyörűségtől. Csak kúsztak a fülembe a dallamok, és én pedig csak ámultam. Ilyet még nem hallottam, pedig esküvőszervezőként elég sok esküvőn vettem már részt.
 
Itt a lehetőség, hogy Ti is megérezzétek ezeket a perceket, és hogy adományaitokkal támogassátok azokat a gyerekeket, akiknek nem jutott osztályrészül szerencsés születés, és ha nem jutnak rendkívül gyors orvosi segítséghez, akkor nem lesz sohasem születésnapjuk, nem lesznek szerelmesek az óvodában, és sohasem állnak majd az oltár előtt a könnyeikkel küszködve egy csodálatos esküvői napon.
 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr582488401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása