Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Coin Store - Esküvői nap

2011.03.24. 09:36

Amikor először találkoztam Mónikával, csak egy közös kávézásra vágytunk. Ő a csodálatos egyéniségével teljesen lenyűgözött. Nyílt, kedves fiatal hölgy ült velem szemben. Ötletelgettünk hogyan lehetne felfuttatni a Coin Store (www.coin.co.hu/jspcoincohu/index.jsp) új nászajándék szolgáltatását.
A teázás végére csak kipattant az agyunkból az ötlet, hogy hogyan tudnánk megmutatni a világnak azt a sok szépséges dolgot, amit itt lehet vásárolni. Rendezzünk egy esküvői napot! Tőlem pedig kapott egy ígéretet, hogy ott leszek a virágaimmal, és a csodálatosan szép új bankett székeimmel.
 
Fantasztikus nap volt. Végre egyszer olyan eszközök voltak tőlem karnyújtásnyira, amilyeneket csak szerettem volna. Ha valami hiányzott, csak elfutottam a Casa-ra és már be is szereztem a szükséges csészét, abroszt. Jó volt ilyen érdekes helyen dolgozni.
 
Nagyon kedvesek voltak a Coin-os lányok, és segítőkészek. Szeretném nekik megköszönni az élményt, és Mónikának, hogy rám gondolt. Sokat gondolkodtunk kolleganőmmel, hogy milyen szempontok vezérelhetik az olasz tulajdonost a munkatársak kiválasztásánál. Egy valamire biztosan rájöttünk: csak olyan pályázzon ide munkatársnak, akik úgy néz ki, mint egy igazi olasz hölgy, vagy úr. Szinte Olaszországban éreztük magunkat.
Szépek voltak a ruhák is, amit az Orlando Collection hozott magával (www.orlandocollection.hu). A modell lányok pedig továbbra is rejtélyesen légies léptekkel jártak a kifutón.
A Villa Bagetell (www.villa-bagatelle.hu) hozta a finom sütijeit. 
Számomra kedves fotósunk készítette a képeket, itt nézhetitek meg őket: www.thebellweddings.hu.
 
  
Találkoztam végre néhány hölggyel, akik jelentkeztek az esküvőszervezési mesterkurzusunkra. Volt, aki majd kezdő szintre szeretne menni, és volt, aki már befejezte a főiskolát, és most a gyakorlatban szeretné tökéletesíteni a tudását. Csodás volt találkozni az egyik tavalyi BKF-es hallgatóval, aki tavaly még ott ült az előadásomon a főiskolai előadóban.
Azt hiszem, hamarosan megújul majd az esküvőszervezési piac. Köztünk legyen szólva rá is fér. Sok tehetséges ember keresett meg az elmúlt napokban, hetekben. Remélem, hogy lesz köztük majd néhány, aki dacolva a szembe széllel, büszkén képviseli ezt a rendszert, amit én képviselek. Szerintem ideje nyílt lapokkal játszani, és nyíltan felvállalni, hogy az esküvőszervezés egy kemény munka, az ezért a munkáért járó pénzösszeg pedig ennyi és ennyi. Tiszta munka, tiszta pénz.
Miért is adom át a tudásomat az ifjabb generációnak?
Talán mert tudom, hogy nem leszek fiatalabb, és ezt a tempót nem tudom már követni, amit most diktálok magamnak. Néha bizony napi 20 órát dolgozom. Ezt eddig nem is vallottam be magamnak, de most hogy itt az őszinteség ideje….
Szelídebbre szeretném venni az életem. Annyi esküvőt fogok csak felvállalni, amennyit szépen, és vidáman meg tudunk tervezni, szervezni, és igényesen kivitelezhetjük a hozzájuk illő esküvői dekorációt. Talán egy kicsivel még többet, csak annyit, hogy a hallgatóinknak legyen helye gyakorolni. Ennyit szeretnék csak csupán.
Valamint szeretnék elterjeszteni, közismerté tenni Magyarországon egy csodásan szép bankett széket, hogy ne lássam többé a műszálás borzasztó lepleket, és a hihetetlen színű és anyagú óriási masnikat a székek háttámláin.
Nekem is óriási megkönnyebbülés, hogy végre itthon is elérhetőek ezek a szép bankett székek. Sokat küzdöttem értük, de megérte - remélem, hogy mások is bele fognak majd szeretni, mint én.
Jelenleg fehér, és arany színben áll a rendelkezésünkre. (Nekem a koptatott színű a kedvencem. Már látom is a következő esküvőmet country hangulatban valahol vidéken. Imádni fogják.) Lehet bérelni, és lehet megvenni ezeket a szép székeket. Ki mit szeretne?
A színpaletta összes színében tudjuk szállítani, a kiválasztott kárpittal együtt. Szóval vegyétek csak nyugodtan elő a kreativitásotokat. Végre száguldhatnak az ötletek a fejetekben nyugodtan. Nem korlátozza le egy-egy nem létező szín, vagy forma.
 
Szóval csodálatos órákat töltöttünk együtt a Coin Store-ban. Finomakat ettünk, szép ruhákat láttunk, nagyon érdekes, és hasznos ismeretségeket kötöttünk, valamint a mélyvízbe dobhattam két gyakornok jelentkezőmet. Az est végére már tudtak oázisba liliomfejet tűzni, megismerkedtek közelebbről a zuzmóval is. Az eper látványa, a kis mini Itália az asztalon, rögtön mindenkinek azt az íz és emlékbombát indította el az agyukban, amit magunkkal hoztunk egy-egy régi nyaralásunkról. Most egy kicsit ott voltunk, a dizájn hazájában, Itáliában.
 
Köszönöm Mónika neked a lehetőséget, hogy rám gondoltál.

Szólj hozzá!

Címkék: nap esküvő esküvői

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr672767279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása