Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Esküvőszervező tanfolyam - Csörnyei Liza Mesterkurzusa

2011.09.19. 15:46

Kedves Leendő Kolleginák!

Elnézésetek kérem, hogy eddig hallgattam, és május óta nem írtam ebbe a blogba semmit sem. Mint tudjátok, elég sok mindenre kell figyelnem, és hát a nap nekem is 24 órából áll.

Viszont most már a Tiétek vagyok, és itt vagyok bármi kérdés is van. Nekem az idén már nincs több esküvőm, és ezt sajnálom is, meg örülök is neki. Egy kis pihenő, és újult erővel vetem bele magam a közös munkánkba. Remélem, jól fogjátok majd magatokat érezni az esküvőszerező mesterkurzusomon!

Azért e megszólítás a bejegyzés elején, mert eddig még csak lányok jelentkeztetek a kurzusra.

Sokszor és sokat gondolkodtam rajta hogy kell-e nekem ez az esküvőszervező tanfolyam? Feltettem magamnak ezerszer a kérdést. A válaszom mindig egy hangos ÁÁÁÁ volt, nagyon dinamikus fejrázás kíséretében. Egészen addig, amíg egy szép nap nem hívtak fel a munkaügyi hivataltól, hogy feljelentés érkezett ellenem, miszerint illegálisan oktatok. Aki ismeri kicsit az én esküvőszervezési rendszerem, és a jutalékos ügynöki rendszer közötti kölöntéséget azok jól tudják, hogy ki jelentett fel.
Azért nem szeretném leírni a nevét, mert mindenki tudja, aki meg nem az kis gondolkodással ki tudja találni, valamint nem szeretnék ebből egy sárdobálási akciót elindítani. Ha Ő így érzi jól magát, akkor kívánom neki, hogy nagyobb öröm ne érje az életében.

Egyébként tulajdonképpen meg szeretném neki köszönni, mert eddig csak kacérkodtam a
gondolattal, de most már, hogy időt kellett rá szánnom, és pénzt, ezért most már tuti hogy lesz esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus. Szóval a vége az lett, hogy teremtett magának a drága hölgy egy szuper konkurenciát. Gratulálok hozzá!

Egyébként, pedig aki ismer, az tudja hogy nekem birka türelmem van, de egy pont után már nem, és annak Isten irgalmazzon akit kezelésbe veszek!

Szóval most már kénytelen voltam elkészíteni a tanmenetet, és most dolgozom a további
finomítgatásán.

Sajnos mivel nem akarok rosszindulatú elődöm nyomába lépni ezért, elég sok mindenről kellene majd tanulnunk. Én ezt nem tudom nektek 7-10 napban lezavarni, összecsapni, felmarkolni a pénzt, és új balekok után nézni...

Nem visz rá a lelkem. Mert nekem van.

Azt szeretném, ha az a néhány hölgy, vagy esetleg Úr, aki nálunk hallgatja az esküvőszervezési előadásokat, azok később piacképesen meg tudják állni a helyüket az esküvőszervező fronton.

Ezért minden egyes leendő esküvőszervező hallgatómmal személyesen leülök egy kávé mellett beszélgetni, és e pálya szépségei mellett az árnyoldalairól is fel fogom világosítani. Ha azt látom, hogy lehetséges, hogy nem fogja itt jól érezni magát, akkor inkább ne áldozzon erre komoly pénzt, hanem keressen inkább magának más munkakört. Persze hogy jövök én ahhoz, hogy elutasítsak embereket? Ki vagyok én? Kinek érzem én magam?

A válasz tömör: egy esküvőszervező vagyok, aki azoknak adja át személyes tapasztalatát, akik valóban használják is jövőben, és mivel elég sok gyakorlati feladatot is tervezek, olyan hallgatókat szeretnék kiválogatni, akikkel együtt is tudok dolgozni. Nem beszélve arról, hogy a tapasztalatomért sokszor nagyon komoly összegeket fizettem ki munkám során. Nem biztos, hogy "fűfa virágnak" el szeretném árulni belső titkaimat. Ezért csak néhány leendő esküvőszervezőt szeretnék oktatni éves szinten. Viszont akik bekerülnek a csapatomba, azoknak garantálom, hogy ha magukat olyan intenzitással be tudják dobni, ahogyan én tettem annak idején, akkor szép pályát fognak befutni.

A lehetőség adott lesz, kérdés hogy ki fog vele élni…

Nem mondom, hogy ez lesz a legolcsóbb esküvőszervező tanfolyam, de egy dolog biztos: a legjobb lesz.

Még egy kis türelmeteket kérem, hamarosan jelentkezem a további információkkal.

Jelenleg két modulban végezzük majd az oktatást.

Az A modulban szó lesz majd az alapokról, főleg azokat a témákat járjuk körbe az esküvőszervezési alapfogalmak tisztázásán túl, amelyekkel elsőként fogtok találkozni. Gyakorlati esküvőszervezési feladatokat fogtok kapni, melyek leadása nélkül nem mehettek majd vizsgára. Ugyanis az B modul végén gyakorlati vizsgát kell majd tennie a hallgatóknak. Egyrészt kapnak majd feladatokat egy-egy esküvő koordinációjában, másrészt a B modulban is lesznek gyakorlati feladatok, illetve team munkára lehetőségek.

Viszont ezen sokat gondolkodtam, hogyan lehet azt megoldani, hogy ha elkövet az esküvőszervezési hallgató hibákat, akkor az ne okozzon számomra anyagi kiesést? Így azt találtam ki, hogy évente 1, vagy esetleg 2 esküvő lesz, ahol a megrendelő párral tisztázom a gyakornokok közreműködését. Ha valamit elszúrnak, vagy nem csinálnak meg pontosan, akkor az előzőleg letétbe helyezett 200 000Ft-ból a hiba mértékének megfelelően kompenzáljuk az elkövetett hibákat. Bár ezt nagyon nehéz kompenzálni, mert mint tudjuk az esküvői koordináció egy nagyon nehéz üzem. Itt peregnek a dolgok, egymásra épülnek a feladatok. Ha valaki elszúrja az aznapi 88. feladat teljesítését, akkor a 89. feladattal megbízott kollegina már szinte vért izzad, mire esetleg ki tudja adott néhány perc alatt kompenzálni az előzőleg esetlegesen más által elkövetett hibákat.

Ha valakinek van jobb ötlete, akkor kérem, jelezze számomra. Nyitott vagyok a megoldások keresésére.

Jelenleg folyik az akkreditációja az esküvőszervező mesterkurzusunknak, és még zajlanak a finomítgatásak.

Az évek óta tartósan ostromló leendő hallgatóknak már a héten el fogom küldeni a teszt tematikát. Ők véleményezik, és ha szükséges, akkor még változtatunk, rajta ahol szükségesnek találják.

Esküvőszervezési tanfolyam, Mesterkurzus időpontja: 2011. december közepe.

Azért került át decemberre, mert nagyon sok a jelentkező, és nagyon nehéz mindenkire szánnom egy kis időt. Kérlek legyetek türelemmel!

Addig is várom a jelentkezéseteket, és még más meglepetéssel is készülők ám nektek!

Várom azon 2012-ben házasulandó párok jelentkezését, akik szeretnék, ha hallgatóink aktívan közreműködnének esküvőjük megszervezésében.

Ez mindenkinek jó lesz.

Az esküvői párnak, azért mert valóban ingyen végzi majd a feladatát a leendő esküvőszervező. Mellesleg úgy, hogy szinte ingyen kapnak egy Csörnyei Liza Exkluzív Esküvők színvonalat, és szinte nem kerül semmibe sem.

Az esküvőszervező hallgatóknak, pedig azért lesz nagyon szuper, mert ha kérdés merül fel, vagy megoldhatatlannak tűnő feladat, akkor egy profi csapat ugrik, és siet a segítségére az elakadt esküvőszervező hallgatónak.

Várom jelentkezéseteket!

Üdvözlettel:

Csörnyei Liza

Szólj hozzá!

Címkék: tanfolyam mesterkurzus esküvőszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr793238590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása