Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Szerelem

2012.11.26. 21:20

Kinek mit mond e szó?

Sokféle szerelem létezik. Ez olyan furcsa ugye?

Vagy talán nem is a szerelem sokféle, hanem az emberek, akik érzik e csodás érzést? Kiből mit hoz ki a szerelem? Van, aki szárnyakat kap, van, aki óvatosabb lesz, és még sok-sok mindent….

Miért lenne mindenkinek egyforma esküvője? Ha már a szerelem, az egyéniségünk ennyire más és más?

Ha kinyitjuk az esküvői magazinokat, sajnos még többnyire szinte egyforma esküvőket látunk. Ha az interneten keresgélünk, akkor szinte hasonló a helyzet.

Egy kedves kanadai ügyfelem fogalmazta meg nemrégen: „Terveim szerint átnéztem volna az összes esküvőszervező iroda honlapját Magyarországon, de az első 15 után éreztem, hogy fölösleges. Úgy éreztem, hogy mindet láttam, de egyszer csak megtaláltalak téged.” Majd nekem szegezte a kérdést: Miért van ez?

Jó kérdés. Talán azért mert válság van és, talán azért, mert kevesebb az átlagemberek pénze. Főleg amikor esküvőre készülnek. Bizony néha hitelt is vesznek fel a családok, ami valljuk be, nem biztos, hogy őszinte mosolyt csal az arcokra.

A másik lehetséges válasz, ha van is pénz, folyton utánozni akarnak valakit. Valakinek megfelelni, szomszédnak, nagynéninek, főnöknek, és még ki tudja kinek?

Szerelem és esküvő.jpg

Már annyiszor elmondtam: az esküvő a szerelem ünnepe. Csodálkozva hallgatom az esküvőszervezési első konzultáción a leendő ügyfeleimet. Sokszor olyan esküvőt körvonalaznak nekem. ami nem is passzol a két ember egyéniségéhez. Hogyan is van ez? Meddig tart egy esküvőszerező hatásköre? Hogyan lehet megmondani az esküvőjére készülő párnak, hogy szerintem sokkal jobban éreznék magukat egy libalegelőn felállított gyönyörű sátorban a vendégeikkel, ahol a tücskök szolgáltatnák az aláfestő zenét a zenés mulatság szüneteiben, valamint lehet, hogy babkonzerves dobozban lesznek majd a mező virágai összerendezgetve. Semmi fakszni csak pár jó barát, és néhány láda sör, vagy bor. Az étel majd megfő a tűzön. Viszünk egy Sanyi bácsit, aki még juhász korában kitanulta hogyan is fő az a pörkölt szinte sziruposan sűrű levűre? Valamint minden kényelem meglesz. Nyugalom. Ja persze kellenek tábortüzek, jó sok, hogy legyen hol melegedni a népnek a hűvös hajnalon.

Olyan jó, hogy ilyen sokfélék vagyunk! Hogy vannak igazán bevállalós párok, akik vakon bíznak bennem. Fogják a kezem, és röpülnek velem.

Hogyan lesz egy exkluzív esküvőszervezőből pusztai libapásztor? Hát erre még várnotok kell kicsit… de ígérem, ha megvalósulnak, az álmok én leszek a legjobb!

Csak mellékesen jegyzem meg jutalékos esküvőszervező „kolléganőimnek” hogy a libalegelő nem ad jutalékot a bérleti díjból, szerintem Sanyi bácsi sem, ahogy ismerem, nem fog a kút körül kergetni, a virágos sem fogja leszámlázni nagy haszonnal a vendég gyerekek által szedett virágot… szóval nagyjából most értem el a kanadai lány kérdésének a válaszához. 

Ha gondolkodsz esetleg rajta, hogyan legyél olyan exkluzív esküvőszervező, aki képes exkluzív rendezvényeket szervezni, vagy ha az élet és az esküvőre készülő pár anyagi helyzete úgy hozza, hogy egy másféle exkluzív területen kell majd kipróbálni magad, akkor ajánlom hogy látogass el ide: http://www.eskuvoszervezo-tanfolyam.hu/eskuvoszervezo-tanfolyam.php

Mert az élet sokrétű. Olyan mint a hagyma... Jaj ezt a Shrektől loptam. :)

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő szerelem esküvőszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr884927211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása