Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Fejlődünk

2013.03.07. 21:11

Kedveseim!

Nagy szeretettel ajánlom figyelmetekbe az új oldalunkat, melyet azért álmodtam meg, mert szeretném, ha még több külföldön élő pár érkezne hozzánk, hogy ők is élvezhessék azt a paradicsomi országot, ahol élünk. Magyarországot.

Ha belegondolsz, akkor tényleg paradicsomi. Mi nem is tudjuk, milyen hurrikánoktól, méteres havazásoktól, özönvíztől, cunamitól reszketni. Nem is szeretném megtudni.

Egy dolgot tudok. Határtalanul büszke vagyok rá, hogy magyarnak születtem, és ezt az érzést szeretném a gyerekeimnek is továbbadni, valamint tudatni mindenkivel, aki él és mozog, hogy magyarnak lenni igenis jó dolog. Nem könnyű, de jó dolog.

Próbáltam én is máshol dolgozni, de nem ment. Itt szeretném az országomat gazdagítani, és élményeket adni mindenkinek, aki nyitott a szépre és a jóra.

Ismerjétek meg új Facebook oldalunkat: https://www.facebook.com/hungarianwedding.

Kérlek, osszátok meg minél többen, hogy minél több országba eljusson a hír: itthon is tudunk nemzetközi színvonalú esküvőket szervezni, tehát bátran engedjenek a haza hívó szavának külföldre szakadt honfitársaink.

Köszönettel:

Csörnyei Liza – az esküvőszervező, aki nem jutalékért dolgozik, és mindenben védi az esküvői párok érekeit. Nehéz sziklának lenni a zubogó folyóban, de fontos, hogy a lelkem rendben legyen, és én kitartok.

Weboldalunk elérhetősége: http://www.exclusivehungarianwedding.com.

country_charm.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő esküvő Magyarországon exclusive Hungarian wedding

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr205122098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása