Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Két esküvő egy szervező

2009.06.02. 10:44

Most már élőben is láthatjátok, hogyan is zajlik az esküvőszervezés.

A Deko TV felkért, hogy szervezzek meg két esküvőt. Hoztak nekem két csodálatos emberpárt. Négy szerelmes embert. Mivel mindig a saját maximalizmusomat kell legyőznöm ezért most nem jelent plusz terhet, hogy ország világ láthatja végeredményt. Azért mégis, mert sok-sok körülmény befolyásolja, hogy mit lehet, és mit nem lehet. Azért remélem, megtaláljuk majd a közös, és a legjobb megoldásokat.
 
Már műsoron van a Deko TV-n, úgyhogy nyomon tudjátok követni a fejleményeket.
 
Az első közös esküvőnk június 26.-án lesz, a második pedig július 17.-én. Még most tervezem számukra a dekorációkat, ami teljesen fura számomra, mert az esküvő előtti néhány hónap normál esetben csak arról szól, hogy szépen komótosan összeálmodom, hogy mi kell ahhoz, hogy az esküvőre készülődő párnak és nekem is megfeleljen.
Sajnos 2 és fél hónap alatt kell megszervezni ezt a két esküvőt, de remélem, hogy majd a végeredményen ez nem fog látszani. Jelenleg azon dolgozom, hogy minden szépen simán menjen az esküvők megszervezéséhez minden eszköz, embert ott legyen időben.
 
Az egyik egy romantikus hangulatú esküvő lesz, a másik pedig a modern, és a reneszánsz keveréke. Az esküvők stílusát a menyasszonyi ruhák, és a helyszínek hangulata határozta meg. Mivel mindkét menyasszonynak határozott elképzelései voltak a menyasszonyi ruhákkal kapcsolatban, és nem szerettem volna ebbe beleszólni, ezért alkalmazkodtam hozzájuk. Most a legnagyobb csatát az idővel vívom, és a lehetőségek tágításáért küzdök.
Szépek lesznek a lányok, asszonyok, én pedig majd kitalálok valamit...

2 komment

Címkék: média esküvő esküvőszervező

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr641158519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hellli 2009.06.03. 09:29:49

Jó nekik, hogy már ilyen határozott elképzelésük van, nekem most kérték meg a kezemet és még fogalmam sincs semmiről. Keresgéltem pár kiállítást, amire elmehetnék és Pécsen csak 1 van: http://www.fairexpo.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=51:eskuvokiallitas&catid=38:kiallitasok&Itemid=68

ha valaki volt már és ismeri, akkor megírhatná, hogy milyen és a jó tanácsokat is szívesen fogadom:-)

Csörnyei Liza · http://www.lizaeskuvo.hu 2009.09.23. 18:22:18

Kedves Helli!

Elnézésedet kérem, hogy csak most válaszolok, de ha nagyon besűrűsödik körülöttem az élet, akkor csak egy kicsit késve tudok reagálni. Bocsánat.

Igen, mind a két Tv-s párnak határozott elképzelése volt. Ilyenkor ez néhány könnyebbséget is hoz, és sokkal több nehézséget. Azért remélem sikerült megoldani a feladatokat, és széppé, és emlékezetessé varázsolni az esküvőjüket. Igazából ahogyan nézem az adásokat, valami érzekelhető ebből, de ott a helyszínen egészen más volt. Varázslatos pillanatok ezek, emelyen még így a sokadik esküvőm után is meghatódom.

Gratulálok az eljegyzésedhez, és ha valami kérdesed lenne, akkor nyugodtan kérdezhetsz. Szívesen segítek.
süti beállítások módosítása