Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Esküvőszervezési felkérések

2010.06.19. 01:47

 

Esküvőszervezési felkérések
 
 
Sokan kérik, hogy meséljek idei munkáimról. Mire készülök most? Miben töröm a fejem?
Nem szeretek a jövőről írni. Amikor egy esküvő megszervezésével vagyok elfoglalva valahogy annyira a jövőben élek, és látom szinte a szemeim előtt, hogy mi fog történni. Sajnos ennyi rutinnal már azt is látom, hogy mi az, aminek nem szabad megtörténnie.
 
Látom a színeket, talán még a hangokat is hallom, érzem az esküvőre érkező vendégekből áradó energiát, szeretetet. A legtöbb segítség a munkámhoz mindig az esküvőjükre készülő pároktól jön. Egyszerűen nem tudom máshoz hasonlítani a dolgot, mint amikor az Avatar című filmben a magas kék emberek össze tudtak csatlakozni a lovukkal, sárkányukkal, növénnyel. Valamilyen belső kapcsolat ez közöttünk, melyre nagyon büszke vagyok. Ha fordulnunk kell valamilyen más irányba, akkor anélkül, hogy ezt megbeszélnénk már meg is történik. Sokszor érzem, hogy éppen hol tart a lázas készülődésben a menyasszonyom. Vannak ugyanis fázisok. Van a boldog, felszabadult fázis, álmodozunk ilyenkor az esküvőről. Van még a „ jaj mit szólnak” fázis amikor sajnos a realitásoké a főszerep, és van még a „de jó lenne ha ….” Fázis, ez a lelkes fogyókúrák, hajfestések, új munka ideje, és van a „tudom, hogy minden rendben lesz, és sütni fog a nap fázis” amikor némi önszuggesszió segítségével megpróbálják a bennük felgyülemlett feszültséget valahogyan levezetni. A lényeg hogy nekem mindenhol ott kell lennem, és támogatnom, megértenem, megnyugtatom, kezet fognom, ha az a kéz kicsit reszketne.
 
Én vagyok a sárkányuk. ( Ezt leírva kicsit mosolygok. Mivel gondolom ezt valamikor a férjem is fogja olvasni. Azt hiszem ehhez neki is lesz egy-két szava.)
 
Bár ha visszaemlékszem néhány nagyobb csatámra egy-két szolgáltatóval, akkor valószínű, hogy ez jut rólam majd az eszükbe. Hétfejű sárkányként védem az érdekeiket, és nem hagyom, hogy a haszonszerzés öröme teljesen elvakítson egyes embereket!
 
Srácok! Innen üzenem, hogy résen vagyok, és figyellek benneteket. Ha nem úgy álltok a munkához, az elvégzendő feladathoz ahogyan illik, én figyelek.
 
Mitől lesz valami sokkal drágább, ha egy esküvőhöz kell? Gondolkodtatok már rajta? Mitől lesz drágább a torta, a virág, a ruha? Én egy ideje ezen töprengek. Ha tudjátok a választ írjatok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr172092884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása