Exkluzív esküvő

Csörnyei Liza esküvőszervező gondolatai, tanácsai és élményei az esküvőkkel, esküvőszervezéssel kapcsolatban.
Hivatalos honlap: www.lizaeskuvo.hu

Csörnyei Liza

Friss topikok

  • habszegfű: Kedves Liza, Egyelőre csak én szólok ehhez hozzá, de remélem hamarosan meglesznek a tettesek. Nem ... (2011.12.12. 13:18) Kedves Tolvajok!
  • ßóbita: Erre el is felejtettem válaszolni: Közben már lement a dolog, jeles értékelést kaptam rá, a szöve... (2011.12.05. 23:45) Házasság Hete a Duna Tv-ben
  • aurora88: Üdvözlet mindenkinek :) Kedves Liza! A történtek ismételten letaglóztak, de erre csak egy dolgot ... (2011.12.04. 20:34) Esküvőszervező-mesterkurzus
  • kissangi: Kedves Liza! Nagyon tetszik,amit írtál a tervezett tanfolyamról,mikor lehet pontosan tudni a kezd... (2011.10.25. 17:50) Esküvőszervező tanfolyam, mesterkurzus
  • Nemorosa: Szia Liza! Én is nagy örömmel csatlakoznék a tanfolyam csapatához és Hajnihoz hasonlóan nekem sin... (2011.03.07. 18:54) Felkérés a Budapesti Kommunikációs Főiskolától

Elvesztem

2012.07.09. 13:49

Elnézését kérek mindazoktól, akik rendszeresen járnak vissza ide olvasni a szösszeneteimet, füstölgéseimet, örömeimet, bánataimat.

Elvesztem kicsit.  Sok munka volt, most is van, de mivel most kaptam meg a sokadik üzenetet, hogy miért nem írok már valamit, ezért elmondom mi történt velünk az elmúlt hónapokban.

Sok kedves pár járt nálam konzultáción, sok párt segítettem tovább a nehéz perceken.

Igazán felemelő látni, ahogy két szerelmes tervezgeti azt a napot, amire igazán szívből vágynak, és legszívesebben gyorsabban forgatnánk az idő kerekét, hogy minél előbb elérkezzen a várva várt pillanat, az esküvő napja, és legyen már vége az esküvőszervezés ezer kérdéssel, és teendővel járó folyamatának.

Pedig várakozni az esküvőre a legszebb pillanatok egyike. Várakozni valami jóra, valami különlegesre mindig szívmelengető dolog. Csak gondoljunk bele abba, hogy kapni valamit csak úgy, az is jó dolog. De vajon az a dolog, amire akár évekig vágytunk, sóvárogtunk, és megkapjuk, nem okoz-e nagyobb boldogságot?

Dehogynem. Mert az öröm és a boldogság hatja át minden percét.

Amikor esküvőszervezőnek álltam, és otthagytam jól jövedelmező egyéb vállalkozásomat, akkor fogalmazódott meg bennem, hogy részese szeretnék lenni ennek az örömnek. Része - na, nem olyan fontos, nagy része, de része az egésznek. Hogy lássam az örömöt az arcokon, hogy ott legyek, hogy segítsek, ahol tudok. Remélem, megbocsátja nekem a kedves olvasóm, ha azt mondom, hogy kicsit formáljam a környezetemet, mert a munkánk minősítenek bennünket. Ha mi egy magas színvonalat állítunk kitűzött célként mások elé, mert nekünk ez a fontos, akkor kénytelenek azt megugrani mások is, mert különben nem fog menni a közös munka.

Emlékszem, amikor elkezdtem esküvőszervezőként dolgozni, akkor még a körabroszok térdig értek. Sikeresen annyi fórumon hangoztattam, követőztem, hogy most már teljes biztonsággal bárhol lehet ilyen abroszt kapni.

De nem csak az abrosz fronton látok változást. Látok már a fejekben is. Látok most már olyan esküvői szolgáltatókat, ahol szintén fontos lett a minőség, és ez jó érzéssel tölt el. Itt most nem a gagyi gyárosokról beszélek, mert sajnos azok még mindig vannak, sőt virulnak. Arról beszélek, azokról az esküvői szolgáltatókról, akik a szívüket, lelküket képesek szintén odatenni egy munka mellé. Na, ez kell nekem, és higgyétek el nekem, hogy mindenkinek erre van szüksége, és nem csak a munkában.

Mert a lélek meghal a szeretet- és a figyelemhiányban, lett légyen ez igaz a munka területére is.

Kárpótlásul nézzétek meg az alábbi képeket, melyek az idei Kongresszusi Központban megrendezett esküvő kiállításon készültek.

asztali_dekoráció_2.jpg

zöldség_dekoració2.jpg

virág_dekor.jpg

zöldség_dekoració.jpg

liza_és_csapata.jpg

csörnyei_lányok.jpg

lizaesküvő.jpg

Legközelebb pedig elmesélem nektek - ha lesz megint egy szusszanásnyi időm a júliusi munka dandárjában -, hogy milyen is volt az első olyan esküvő, ahol a gyakornok kislányok szervezték az esküvőt, valamint kis segítséggel tervezték meg az esküvői dekorációt.

Elárulom nektek hogy gyönyörű lett!

Mindenkit ölelek:

Liza

Szólj hozzá!

Címkék: esküvői esküvőszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://exkluziveskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr144637782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása